بند گردن آویز

   بند گردن آویز یک تکه

   بند گردن آویز دو تکه

   بند گردن آویز سه تکه

   بند مدال

   چاپ ربان

چاپ روی لیوان

   چاپ روی لیوان سرامیکی

   چاپ روی لیوان دسته قلبی

   چاپ روی لیوان حرارتی

   چاپ روی لیوان سفالی

   چاپ روی لیوان شیشه ای

   چاپ روی زیر لیوانی

انواع تیشرت بر اساس نوع یقه آستین و نوع فیت

در این مقاله میخوانیم:

تیشرت ها تنوع بالایی دارند، اما در این مقاله از چاپ نیک ما قصد داریم، انواع تیشرت را بر اساس نوع یقه و نوع آستین و هم چنین بر اساس نوع فیت آن به شما معرفی نماییم. لازم به ذکر است که انواع تیشرت نام برده در این مقاله در مجموعه چاپ نیک برای چاپ روی تیشرت موجود است و شما می توانید از بین آنها تیشرت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 در واقع شما بعد از انتخاب طرح مورد نظر خود برای چاپ که می تواند لوگوی برند شما، شعار تبلیغاتی بیزنستان و یا هر طرحی دلخواه دیگر، باید نوع یقه، نوع آستین و نوع فیت t-shirt را هم انتخاب نمایید. تا محصول مورد نظر شما به بخش چاپ روی پارچه مجموعه چاپ نیک فرستاده شود. در ادامه این مطلب با معرفی انواع تی شرت همراه ما باشید.

انواع تیشرت بر اساس نوع یقه

تیشرت ها بر اساس نوع و مدل یقه به دسته های مختلف تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

تی شرت یقه گرد

تیشرت یقه گرد مشکی

تیشرت های یقه گرد در واقع رایج ترین تیشرت ها بر اساس نوع یقه آن می باشد. این مدل راحت ترین نوع یقه در هنگام پوشیدن آن است. این تیشرت ها مناسب استفاده روزمره نیز هستند. تیشرت های یقه گرد از جنس نخ و پنبه و یا پلی استر تولید شده و شما می توانید انواع آن را در مجموع چاپ نیک برای چاپ طرح مورد نظر خود سفارش دهید.

تیشرت یقه هفت

تیشرت یقه هفت آبی آسمانی

تیشرت یقه هفت نیز یکی از رایج ترین تیشرت ها در بازار از نظر نوع و مدل یقه است. یقه این تیشرت ها دقیقا به شکل v برش خورده و این خود باعث کشیده تر نشان دادن بالاتنه افراد می شود و ظاهری زیبا به آن خواهد داد. تی شرت های یقه هفت برای خانم ها و آقایانی مناسب است که بالاتنه پر تری دارند، باعث لاغرتر و جمع و جورتر نشان دادن بدن و صورت خواهد شد.

تیشرت یقه هنلی

تیشرت یقه هنلی سه دکمه سفید و نارنجی

تیشرت با یقه هنلی نیز در نوع خود بسیار جالب است. این نوع از یقه ها ترکیبی از یقه گرد و یقه هفت هستند. یقه اصلی این لباس گرد است اما دقیقا در قسمت جلوی سینه یک برش 10 تا 15  سانتی به همراه 3 دکمه طراحی شده است. این مدل از یقه لباس بومی ملوانان در ایتالیا بوده که بعدها به دنیای مد و لباس ها در سراسر دنیا راه یافت.

تیشرت یقه اسکی

تیشرت یقه اسکی سفید مردانه

یقه ی اسکی همانطور که نامش پیداست، به شکل لباس اسکی بازها طراحی شده است. بخش یقه این تیشرت ها به شکل پوشیده و ایستاده طراحی شده است. این نوع از یقه ها بیشتر مناسب فصول سرد سال هستند و به عنوان تکمیل کننده استایل در زیر پالتو و یا انواع بارانی و کاپشن بسیار کاربردی و شیک هستند.

تیشرت یقه اسکوپ

تیشرت یقه اسکوپ مردانه

تیشرت های یقه اسکوپ در واقع همه یقه گرد محسوب می شود اما یقه لباس کاملا باز تر است، به شکلی که استخوان های ترقوه فرد کاملا نمایان خواهد بود. این نوع از یقه نیز بیشتر در لباس های ملوانان و دریانوردان در دنیا دیده می شد که بعدها به مرور در دنیای مد و پوشاک نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرد.

پولوشرت یا رسمی

پولوشرت یا تیشرت رسمی سبز

پولوشرت ها تیشرت هایی هستند که دارای یقه های پهن و جدا هستند. پولوشرت ها در ابتدا لباس چوگان سواران در هند بود که بعدها توسط انگلیسی ها به دنیا معرفی شد. پولوشرت ها حالت رسمی تری دارند و برای انواع چاپ بسیار مناسب هستند، زیرا افراد می توانند از آن در محیط کاری خود نیز استفاده کنند. از پولوشرت های با چاپ انواع لوگو برند خود می توانید به عنوان یک روش برندسازی مرقوم به صرفه استفاده نمایید.

تیشرت یقه کوبایی

تیشرت یقه کوبایی آستین کوتاه مشکی

یقه ی کوبایی به مدلهایی از یقه گفته می شود که شبیه پولوشرت ها هستند اما با این تفاوت که پارچه یقه ی آن کاملا تخت است. معمولا جنس پارچه این نوع از تیشرت ها از نخ یا کتان است.

انواع تی شرت بر اساس نوع آستین

نوع آستین می تواند یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب تی شرت باشد. آستین های کوتاه در فصول گرم سال و آستین های بلندتر در فصول سرد سال محبوب تر هستند. در ادامه انواع تیشرت ها بر اساس نوع آستین را به شما معرفی خواهیم کرد.

تیشرت بی آستین

تیشرت بدون آستین

این نوع از تیشرت ها همانطور که از نام آن پیداست، آستین ندارند. معمولا بازوها از سرشانه در این نوع از تیشرت ها نمایان خواهند شد. از این تیشرت ها معمولا ورزشکاران و دونده ها در هنگام تمرین و مسابقات خود استفاده می کنند.

تیشرت نیم آستین

تیشرت نیم آستین

تیشرت های نیم آستین، آستین بسیار کوتاهی دارند که می توانند سرشانه و بخشی از بازوها را به خوبی بپوشانند. این تی شرت ها م توانند به عنوان لباس های ورزشی نیز در نظر گرفته شوند و با چاپ لوگو و برند مورد نظر به عنوان تبلیغات بر روی لباس ورزشکاران بکار برده شوند.

تیشرت آستین کوتاه

تیشرت آستین کوتاه

تیشرت های آستین کوتاه دارای آستین های بلندتری نسبت به تیشرت های نیم آستین هستند. این تیشرت ها برای بیزینس ها و شرکت ها به منظور چاپ لوگو بسیار مناسب هستند. همچنین از این تیشرت ها در رستوران ها به عنوان لباس فرم مردانه نیز استفاده می شود. در کنار آن می توان از این تیشرت ها با چاپ لوگو و برند خود به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نیز استفاده نمایید.

تیشرت آستین بلند

تیشرت آستین بلند

تیشرت های با آستین بلند، در فصول سرد سال بسیار پرکاربرد می شوند. این تیشرت ها بسته به فصلی که استفاده می شود، می توانند جنس های مختلفی داشته باشند. معمولا نوع زمستانی آن دارای جنس استرچ و جنس تابستانی آن از نوع نخ است. از آنجایی که این تیشرت ها کاملا جذب هستند بنابراین اندام بالاتنه و سرشانه ها را به خوبی نمایان خواهد کرد. انواع یقه گرد، هفت و… این تیشرت ها برای چاپ در مجموعه چاپ نیک موجود است که بسته به نیاز خود می توانید آن را انتخاب نمایید.

تیشرت آستین رگلان

تیشرت آستین رگلان سفید مشکی

آستین های رگلان با برش از زیر بغل ها تا خط گردن از تنه لباس جدا شده اند. آستین های رگلان می توانند در نوع بلند و کوتاه طراحی شوند اما رایج ترین مدل آن، مدل آستین بلند آن است. این تیشرت ها به دلیل نوع برش آستین بسیار شیک و جذاب هستند.

انواع تیشرت بر اساس نوع فیت

نوع فیت تی شرت ها می تواند میزان جذابیت تنخور تیشرت را تعیین کند. در ادامه انواع تیشرت بر اساس نوع فیت را معرفی خواهیم کرد.

تیشرت اسلیم فیت

تیشرت های اسلیم فیت تن خور بسیار جذابی دارند. این نوع از تی شرت ها به خوبی به تن می نشیند و بازوها، سینه و فرم اندام بالاتنه فرد را به زیبایی نمایان می کند. این نوع از تی شرت ها نه خیلی جذب است و نه خیلی آزاد و گشاد به همین دلیل نیز بسیار شیک است و همین ویژگی باعث محبوب تر شدن آن خواهد شد.

تیشرت بگی

تیشرت بگی مردانه

تیشرت های بگی در فصل تابستان مورد علاقه بسیار از جوانان و نوجوانان است. این تیشرت ها بسیار آزاد و رها هستند. قد تی شرت از حالت نرمال بلند تز است و این خود آزاد و گشاد بودن تیشرت را بیشتر به نمایش می گذارد.

تیشرت بدن نما (ماسکولار)

تیشرت فیت ماسکولار

تیشرت های بدن نما به طور کامل جذب است. این تیشرت ها مناسب افرادی است که قصد دارند عضلات و فرم بالاتنه خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

تیشرت های خاص

تیشرت با جیب

تیشرت با جیب

تیشرت های با جیب بسیار پرطرفدار هستند. جیب های تیشرت می توانند یک طرفه و یا دوطرفه باشند. معمولا تیشرت های جیب دار از نوع آستین کوتاه و یا آستین بلند انتخاب می شوند. اما نوع یقه تی شرت جیب دار می تواند تنوع بسیار بالایی داشته باشد.

تیشرت با کلاه

تیشرت با کلاه

تی شرت های با کلاه نیز یکی از خاص ترین نوع تیشرت در مجموعه چاپ نیک است. این تیشرت ها معمولا از نوع آستین بلند و یا آستین کوتاه انتخاب می شود. معمولا مناسب فصول پاییز هستند و می توانند برای جوانان و نوجوانان بسیار محبوب واقع شوند.

در این مقاله از چاپ نیک به معرفی انواع تیشرت بر اساس نوع یقه، نوع آستین و نوع فیت آن پرداختیم. شما در مجموعه چاپ نیک می توانید مدل های مختلفی از تیشرت را انتخاب کنید. علاوه بر مدل آستین و یقه، شما با تنوع بالایی از رنگ بندی و جنس پارچه نیز برای انتخاب تیشرت مورد نظر خود روبرو هستید و شاید از این نظر نیاز به راهنمایی بیشتر برای انتخاب بهترین تیشرت مناسب برای چاپ داشته باشید. از این رو توصیه می کنیم از بخش پشتیبانی مجموعه برای انتخاب بهتر و دقیق تر کمک بخواهید.

اشتراک گذاری این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *