بند گردن آویز

   بند گردن آویز یک تکه

   بند گردن آویز دو تکه

   بند گردن آویز سه تکه

   بند مدال

   چاپ ربان

چاپ روی لیوان

   چاپ روی لیوان سرامیکی

   چاپ روی لیوان دسته قلبی

   چاپ روی لیوان حرارتی

   چاپ روی لیوان سفالی

   چاپ روی لیوان شیشه ای

   چاپ روی زیر لیوانی

تیشرت با چاپ دلخواه

در این مقاله میخوانیم:

برای یافتن بهترین منبع جهت اینکه چگونه تیشرت با چاپ دلخواه داشته باشیم؟ پیشنهاد می شود باما همراه باشید. امروزه دستگاه های بسیاری برای انجام این کار در بازارهای صنعتی رواج یافته است ولی توان و قدرت هریک با دیگری متفاوت بوده است.

گروه تولیدی چاپی نیک یکی از منابع شناخته شده و رسمی در این زمینه بوده است که با در اختیار داشتن ابزارآلات نوین و دستگاه های پیشرفته میتواند محصولی ایده آل را برای شما در بخش خروجی عرضه کند. حال بر اساس نیاز خود میتوانید طرح هایی که در ذهن دارید و یا نقاشی های مدنظر خود را برای چاپی نیک ارسال و یک نسخه کاملا حرفه ای از آن را روی تیشرت دریافت کنید.

5 دلیل روی آوردن به مجموعه چاپی نیک :

همانطور که میدانید امروزه سرمایه به سختی بدست می آید و همین مورد سبب شده تا اشخاص بسیاری در حوزه های مختلف روی موجودی خود مدیریت داشته باشند. به همین دلیل قانون گذاری چاپی نیک به شکلی انجام گرفته که به نوعی سبب فرار مشتری نشود و به جای آن سبب جذب نمودن مشتری شود. در ادامه می توانید با مزایای این شرکت آشنا شوید.

  1. یکی از مهمترین مزایایی که در خصوص گروه چاپی نیک میتوان به آن اشاره داشت کیفیت کار به شدت عالی بوده است. دریافت محصولی ایده آل با کیفیت بالا میتواند شما را از انجام این کار بی نیاز سازد و برای مدت زمان طولانی نیاز شما را برطرف نماید.
  2. دومین مورد استفاده از تیشرت های متنوع در طرح و رنگ های مختلف بوده است. کیفیت بالای تیشرت ، پرچم ، گردن آویز و… سبب خواهد شد تا بتوانید به شکل حرفه ای طرح ارسال شده را روی تک تک بافت های محصول مشاهده کنید. این مزیت سبب میشود تا با هر بار شستشوی محصول شاهد تکه تکه شدن طرح از روی محصول نباشید و برای مدت زمان طولانی قادر به استفاده از آن باشید.
  3. وجود طراح گرافیکی در مجموعه چاپی نیک : این مزیت به شما امکان ارائه اطلاعات جهت ساخت طرح را میدهد که با ارتباط گیری با طراح مجموعه میتوانید نیاز و درخواست های خود را ارسال و نتیجه کاری را دریافت کنید. این ویژگی می تواند شما را از جستجو درباره طراحی که به دنبالش هستید بی نیاز سازد.
  4. قیمت مناسب یکی دیگر از نکاتی بوده که در مورد این شرکت می توان به آن اشاره داشت. امروزه بسیاری از اشخاص بر این باور هستند که برای قرار دادن طرح روی تیشرت و یا پرچم و گردن آویز و… باید هزینه بسیار بالایی را پرداخت کنند ولی این مورد در گروه تولیدی چاپی نیک معنایی ندارد زیرا تمامی پروسه از صفر تا صد در همین مجموعه انجام میگیرد که این نکته می تواند در خروجی قیمت بهتری را برای مشتری به ثبت رساند.
  5. و در پایان بخش دیگری که می تواند مهم باشد پاسخگویی و آماده سازی سریع طرح و درخواست های مشتریان بوده است. ممکن است شما زمانی به یک طرح مهم نیاز داشته باشید که باید در بازده زمانی مشخص به دستتان برسد. در این میان ارتباط گیری با مجموعه چاپی نیک میتواند بسیاری از موانع پیش روی شما در این زمینه را هموار نماید.

همانطور که شاهد بودید مزایای بسیار این گروه تولیدی و ایرانی سبب شده است تا شاهد پیشرفت آن در زمینه های بسیاری باشیم.

چاپ طرح روی تیشرت در خانه امکان پذیر است ؟

به طور کلی می توان گفت بله ولی باید بدانید که این زمینه نیازمند موارد بسیاری بوده که نمیتوان آنها را در منزل های شخصی یافت. بسیاری از اشخاص با آماده سازی تیشرت ، طرح چاپی ، آب و یک اتو به دنبال این هستند تا طرح خود را روی تیشرت پیاده سازی کنند. این کار شاید برای دقایقی پاسخگو باشد ولی بعد از گذشت زمان و از بین رفتن گرمای بجا مانده روی تیشرت شاهد باز شدن آن خواهیم بود. همچنین برخی بر این باور هستند که با چسب های فوری میتوان ماندگاری طرح روی تیشرت را افزایش دهد که این مورد نیز از سوی چاپی نیک پیشنهاد نمی شود زیرا ممکن است سبب خرابی تیشرت در صورت خیس شدن شود.

قیمت قرار دادن طرح روی تیشرت چقدر است ؟

همانطور که میدانید بخش های متعددی در این زمینه نقش داشته که عملا سبب افزایش قیمت آن در بخش پایانی می شود. اما ماهیت و قانون گذاری گروه تولیدی چاپی نیک بر این اصول پایدار بوده که کمترین سود را از مشتری دریافت کنند. به دلیل نوسانات بالای ارز و دلار نمیتوان قیمت ثابتی را برای این مبحث در نظر گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روال کاری و هزینه میتوانید با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

پاسخ خود مبنی بر اینکه چگونه تیشرت با چاپ دلخواه داشته باشیم؟ را یافتید ؟ شما عزیزان می توانید برای قرار دادن طرح خود روی پیراهن های نخی و ماگ ها و… با چاپی نیک همراه باشید. بی شک یکبار همکاری با این مجموعه می تواند شما را برای همیشه از شرکت های دیگر بی نیاز سازد که این مورد را از تجربه بالا و نمونه کارهای بسیار به ثبت رسیده اعلام نموده ایم.

اشتراک گذاری این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *