بند گردن آویز

   بند گردن آویز یک تکه

   بند گردن آویز دو تکه

   بند گردن آویز سه تکه

   بند مدال

   چاپ ربان

چاپ روی لیوان

   چاپ روی لیوان سرامیکی

   چاپ روی لیوان دسته قلبی

   چاپ روی لیوان حرارتی

   چاپ روی لیوان سفالی

   چاپ روی لیوان شیشه ای

   چاپ روی زیر لیوانی

راهنمای رنگ تیشرت مردانه | 7 رنگ تیشرت که باید داشته باشیم | تیشرت چه رنگی بپوشیم؟

در این مقاله میخوانیم:

با گرم شدن هوا، لباس ها خنک تر می شوند. با وارد شدن به فصل گرم تابستان، آقایان اغلب از تیشرت ها به عنوان پوشش خود استفاده می کنند. تیشرت های با جنس نخ و پنبه با کیفیت یکی از خنک ترین انتخاب های شما در روزهای گرم و آفتابی سال است. اگر نمی دانید در بین تنوع رنگی تیشرت ها باید کدام رنگ را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید؛ در ادامه به راهنمای رنگ تیشرت مردانه خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

بهترین رنگ تی شرت های تابستانی مردانه کدام است؟

اگر نمی دانید از چه رنگ های تیشرت مردانه باید برای تکمیل کردن استایل خود بهره ببرید و چه رنگ تیشرتی بپوشید، ما اینجا هستیم تا با راهنمای انتخاب تیشرت مردانه به شما کمک کنیم تا به خوبی رنگ تیشرت خود را انتخاب کنید.

رنگ تیشرت مناسب پوست سبزه

قرمز و سفید

تیشرت مناسب پوست سبزه تیشرت قرمز و سفید

این ترکیب رنگ یک انتخاب عالی برای ایجاد یک طرح واقعاً جذاب است. طرح های ظریف زمانی که تضاد بیشتری بین رنگ جوهر چاپی و رنگ پارچه تی شرت وجود داشته باشد، بهتر خود را نشان می دهند. بنابراین هر جوهر رنگ روشنی که روی لباس سفید چاپ می شود واقعا چشمگیر عمل می کند، بنابراین خرید یک پیراهن قرمز و سفید یک انتخاب واقعا جذاب است.

آبی و سفید

تیشرت مناسب پوست سبزه تیشرت آبی و سفید

پیراهن‌های آبی از پرفروش‌ترین محصولات ما هستند و دلیل خوبی هم دارند. آبی رنگی بسیار آرام بخش است به برای پوست های سبزه نیز بسیار برآزنده است. ترکیب آبی با سفید به ظاهر خوبی به شما می بخشد، اگر میخواهید پیراهنی با تم آب طراحی کنید یا صرفاً به دنبال یک پالت رنگی آرامش بخش باشید، پیراهن آبی و با طرح چاپی سفید طراحی کنید.

بنفش و زرد

تیشرت مناسب پوست سبزه تیشرت بنفش و زرد

ترکیب رنگ های بنفش و زرد در کنار هم ترکیب رنگی بسیار دلپذیری را ایجاد می کند. گرمای رنگ‌های زرد با اثر خنثی طیف رنگ‌های بنفش، با ظاهری دوست‌داشتنی یک پوست های سبزه همراه می‌شود.

رنگ تیشرت مناسب پوست سفید

سبز و خاکستری

تیشرت مناسب پوست سفید تیشرت سبز و خاکستری

ترکیب رنگ سبز و خاکستری دو رنگ خنثی مناسب افرادی است که تمایل ندارند از رنگ های درخشان و چشمگیر استفاده کنند. این دو ترکیب رنگ در عین اینکه بسیار خنثی هستند اما در کنار یکدیگر بر روی تیشرت های مردانه برای اکثر اندام ها و اغلب استایل ها مناسب است.

قهوه ای و سفید

تیشرت مناسب پوست سفید تیشرت قهوه ای و سفید

اگر پوست سفیدی دارید، این رنگ ها به دلیل کنتراست بالا بین رنگ قهوه ای و سفید به خوبی با هم ترکیب می شوند. پیراهن‌های قهوه ای با  طرح‌های سفید اجازه می‌دهند تا واقعاً بدرخشید. مخصوصاً زمانی طرح روی پارچه دارای خطوط ظریف نیز باشد بسیار زیباتر خواهد بود.

آبی تیره و سفید

آبی تیره و سفید را با هم ترکیب کنید تا تیشرتی خاص و بسیار زیبا رو به تن کنید. طرح های بسیار زیادی را می توانید با استفاده از خطوط سفید برای یک تیشرت مردانه آبی تیره یا آبی نفتی ایجاد کنید. این رنگ برای پوست های روشن و سفید واقعا یک انتخاب بی نظیر است.

رنگ تیشرت مناسب پوست گندمی

گلبهی

تیشرت مناسب پوست گندمی تیشرت گلبهی

رنگ گلبهی برای پوست های گندمی یک انتخاب عالی است. این رنگ با چاپ طرح های نارنجی و سفید بسیار زیبا به نظر می رسد. اگر پوستی گندمگون دارید به شما توصیه می کنیم حتما از این ترکیب رنگ در استایل خود استفاده کنید.

آبی آسمانی یا آبی روشن

تیشرت آبی آسمانی | تیشرت مناسب پوست گندمی

چاپ آبی روی پیراهن های آبی همیشه در کنار هم عالی به نظر می رسد. فقط مطمئن شوید که رنگ آبی مورد استفاده کنتراست کافی داشته باشد تا کل طرح روی پیراهن قابل مشاهده باشد.

یاسی

تیشرت یاسی رنگ | تیشرت مناسب پوست گندمی

این رنگ اگر با چاپ رنگی با تناژ گرم وقتی با هم ترکیب شوند، طرح های زیبایی ایجاد می کنند که احساس لذت و انرژی با خود به همراه دارد.

نسکافه ای

تیشرت مناسب پوست گندمی | تیشرت نسکافه ای

رنگ‌های خنثی خاکی یا نسکافه ای که از رنگ‌های زمین، دریا و شن الهام گرفته شده‌اند، به خوبی با هم ترکیب می‌شوند. اگر طراحی تصویر چاپی شما بر روی لباس دارای تصاویری از طبیعت است، استفاده از پالت رنگ های خاکی و نسکافه ای ترکیب بسیار جذابی را ایجاد می کند.

بهترین و قشنگترین رنگ های تیشرت که باید داشته باشد :

در این قسمت سعی کردیم که 7 رنگ تیشرتی که هر مردی باید آن را داشته باشد را به شما معرفی کنیم و اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نمیدانید کدام رنگ مناسب شماست کافیست این هفت رنگ را تهیه کنید و دیگر نگران رنگ تیشرت خود نباشید زیرا این رنگ ها تقریبا مناسب هر فعالیت و مکانی هستند و میتوانید از آنها به راحتی و با خیالی آسوده استفاده کنید.

سرمه ای

7 تیشرتی که باید داشته باشید | تیشرت سرمه ای

تیشرت سورمه ای رنگ در آن دسته از رنگ ها قرار می گیرد که تمامی آقایان باید یک عدد از آن در کمد لباس های خود داشته باشند. رنگ سورمه ای با تمامی استایل ها و رنگ پوست ها ترکیب زیبایی ایجاد می کند.

مشکی

7 تیشرتی که باید داشته باشید | تیشرت مشکی

تیشرت مشکی از محبوب ترین رنگ ها در بین مردان است. تیشرت های مشکی با چاپ به رنگ های روشن می تواند همان تیشرتی باشد که می توانید آن را به طور روزانه و یا حتی مهمانی ها و دور همی های دوستانه خود انتخاب کنید.

سفید

7 تیشرتی که باید داشته باشید | تیشرت سفید

تیشرت مردانه با رنگ سفید با پوست تیره تضاد زیبایی را ایجاد می کند. اگر تیشرت های مردانه سفید رنگ را با چاپ به رنگ های قرمز، زرد، آبی، نارنجی ترکیب کنید قطعا از نتیجه حاصل رضایت خواهید داشت.

زرد و لیمویی

7 تیشرتی که باید داشته باشید | تیشرت زرد و لیمویی

تیشرت های زرد و لیمویی نیز از محبوب ترین رنگ هایی است که در مجموعه چاپ نیک به فروش می رسد. این رنگ ها بسیار روشن و شاد محسوب می شود و برای فصل گرم سال یک انتخاب مناسب است.

صورتی

7 تیشرتی که باید داشته باشید | تیشرت صورتی

رنگ صورتی روشن یا صورتی پاستلی یکی از بهترین انتخاب ها برای آقایان است. تیشرت های صورتی رنگ هم برای پوست های تیره و هم برای پوست های روشن یک انتخاب بی نظیر است. تیشرت های ساده و یقه گرد صورتی با شلوارهای جین یک استایل بی نظیر را برای شما خواهد ساخت.

طوسی

7 تیشرتی که باید داشته باشید | تیشرت طوسی

تیشرت طوسی دارای رنگی خنثی است و مورد پسند بسیاری از آقایان خواهد بود. این رنگ تیشرت اگر با تناژ تیره تر در نظر گرفته شود برای پوست های روشن و اگر با تناژ روشن تر در نظر گرفته شود برای پوست های سبزه انتخاب خوبی است.

بنفش

7 تیشرتی که باید داشته باشید | تیشرت بنفش

رنگ بنفش نیز مورد پسند بسیاری از آقایان است. این رنگ را اگر میخواهید انتخاب کنید توصیه می کنیم از طرح های چاپی به رنگ های سغید و زرد داخل آن غافل نشوید و حتما طرحی را با این رنگ ها برای آن انتخاب کنید.

در این مقاله سعی کردیم راهنمای کاملی از انتخاب بهترین ترکیب رنگ ها برای تیشرت های مردانه ارائه کنیم. در مجموعه چاپ نیک شما می توانید بدون محدودیت تمامی رنگ های تیشرت مردانه را سفارش دهید. همچنین برای بخش چاپ آن نیز محدودیت از نظر طرح و رنگ نخواهید داشت. برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر می توانید با پشتیبانی وبسایت تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر

همچنین اگر بعد از انتخاب رنگ تیشرت خود علاقه‌مند به انتخاب طرح یقه و آستین تیشرت خود هستید میتوانید مقاله ای که برای شما در این زمینه هم آماده کردیم را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *