بند گردن آویز

   بند گردن آویز یک تکه

   بند گردن آویز دو تکه

   بند گردن آویز سه تکه

   بند مدال

   چاپ ربان

چاپ روی لیوان

   چاپ روی لیوان سرامیکی

   چاپ روی لیوان دسته قلبی

   چاپ روی لیوان حرارتی

   چاپ روی لیوان سفالی

   چاپ روی لیوان شیشه ای

   چاپ روی زیر لیوانی

12 روش پاک کردن چاپ روی کیف برزنتی

در این مقاله میخوانیم:

بدون شک کیف برزنتی از محببو ترین انواع کیف درمیان افراد است. این محصول علاوه بر شیک بودن و سازگاری با محیط زیست بسیار کاربردی است.

از کیف های برزنتی به عنوان وسایل باارزشی یاد می شود که هر سلیقه ای آن را تایید می کند. به طوری که می توان آن ها را در مناسب ها و مهمانی های مختلف مورد استفاده قرار داد.

افراد گاهی اوقات با طرحی که برروی کیف برزنتی چاپ شده است ارتباطی برقرار نمی کنند. به همین دلیل پاک کردن چاپ روی کیف برزنتی, موردی است که درباره آن سوال دارند. نکته مثبت درباره این کیف ها, مقاومت آن ها دربرابر ساییدگی و پارگی است. در ادامه مهم ترین اقدامات درباره پاک کردن چاپ روی کیف برزنتی صحبت خواهیم کرد. با ما در چاپی نیک همراه باشید.

هرچه که قبل از تمیز کردن کیف برزنتی باید بدانید

برای پاک کردن چاپ برروی کیف برزنتی باید به چند نکته مهم توجه کنید. روی این کیف ها وابسته به سلیقه شما ممکن است موارد مختلفی نقش بسته باشند. مواردی مانند گلدوزی, نقاشی و یا پارچه های تزئینی و … . اولین کاری که باید انجام بدهید, این است که به خوبی آنالیز کنید که آیا امکان از بین بردن موارد چاپ شده روی کیف فراهم است یا خیر؟ اگر امکان جداشدن اضافات از کیف وجود دارد, این کار را انجام دهید. سپس موارد زیر را درنظر بگیرید!

بیشتر بخوانید: چگونه چاپ روی ماگ را پاک کنیم؟

روش های مختلفی برای از بین بردن چاپ روی کیف برزنتی

روش های مختلفی برای از بین بردن چاپ روی کیف برزنتی وجود دارد. بهترین روش برای شما به نوع چاپ و موادی که کیف شما از آن ساخته شده است بستگی دارد.

روش اول: استفاده از شوینده یا پاک کننده غلیظ

این روش برای پاک کردن چاپ های جوهری که به چاپ شده اند مناسب است. ابتدا یک تکه پارچه نرم را به مقداری شوینده یا پاک کننده غلیظ (مانند دامستوس) آغشته کنید و آن را به آرامی روی چاپ بکشید. سپس کیف را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

بیشتر بخوانید: هدیه تبلیغاتی جشن نوروز؛ راهنمای انتخاب هدایا تبلیغاتی نوروزی

روش دوم: استفاده از الکل ایزوپروپیل

الکل ایزوپروپیل می تواند برای پاک کردن چاپ های جوهری و برخی از چاپ های استیکر نیز استفاده شود. یک تکه پنبه را به الکل ایزوپروپیل آغشته کنید و آن را به آرامی روی چاپ بکشید. سپس کیف را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

روش سوم: استفاده از سرکه

سرکه می تواند برای پاک کردن چاپ های استیکر و برخی از چاپ های جوهری نیز استفاده شود. یک قاشق غذاخوری سرکه را با یک فنجان آب مخلوط کنید. سپس یک تکه پارچه نرم را به این محلول آغشته کنید و آن را به آرامی روی چاپ بکشید. سپس کیف را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

روش چهارم: استفاده از اسپری مو

اسپری مو می تواند برای پاک کردن چاپ های استیکر و برخی از چاپ های جوهری نیز استفاده شود. اسپری مو را روی چاپ اسپری کنید و سپس آن را با یک تکه پارچه نرم پاک کنید. سپس کیف را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

روش پنجم: استفاده از خمیر دندان

خمیر دندان می تواند برای پاک کردن چاپ های استیکر و برخی از چاپ های جوهری نیز استفاده شود. مقداری خمیر دندان را روی چاپ بمالید و سپس آن را با یک مسواک نرم پاک کنید. سپس کیف را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

بیشتر بخوانید: هدیه تبلیغاتی روز پدر، 10 ایده و پیشنهاد خرید هدیه تبلیغاتی برای روز پدر

روش ششم: استفاده از اتو

این روش برای پاک کردن چاپ های استیکر مناسب است. یک کاغذ خشک را روی چاپ قرار دهید و سپس اتو را روی آن قرار دهید. بخار اتو باعث می شود که چاپ از بین برود.

روش هفتم: استفاده از استون

استون یک حلال قوی است که می تواند جوهر فلزی را حل کند. برای استفاده از استون برای از بین بردن چاپ فلورسنت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک تکه پارچه تمیز را در استون آغشته کنید.
  • پارچه را روی قسمت چاپ شده کیف بمالید.
  • با پارچه تمیز دیگری، چاپ را پاک کنید.

روش هشتم: استفاده از الکل ایزوپروپیل

الکل ایزوپروپیل نیز یک حلال قوی است که می تواند جوهر فلزی را حل کند. برای استفاده از الکل ایزوپروپیل برای از بین بردن چاپ فلورسنت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک تکه پارچه تمیز را در الکل ایزوپروپیل آغشته کنید.
  • پارچه را روی قسمت چاپ شده کیف بمالید.
  • با پارچه تمیز دیگری، چاپ را پاک کنید.

روش نهم:استفاده از سفید کننده

سفید کننده یک ماده شیمیایی قوی است که می تواند جوهر فلزی را حل کند. با این حال، سفید کننده می تواند به سطح کیف آسیب برساند، بنابراین باید با احتیاط استفاده شود. برای استفاده از سفید کننده برای از بین بردن چاپ فلورسنت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک محلول 1:1 از سفید کننده و آب تهیه کنید.
  • یک تکه پارچه تمیز را در محلول فرو کنید.
  • پارچه را روی قسمت چاپ شده کیف بمالید.
  • با پارچه تمیز دیگری، چاپ را پاک کنید.

بیشتر بخوانید: هدیه تبلیغاتی برای مدیران | راهنمای انتخاب هدایای تبلیغاتی برای مدیران شرکت

روش دهم:روش های مکانیکی

روش های مکانیکی برای از بین بردن چاپ فلورسنت شامل استفاده از ابزارهایی مانند سنباده یا لاک پاک کن است. این ابزارها چاپ را به تدریج از سطح کیف می کنند.

روش یازدهم: استفاده از سنباده

سنباده یک ابزار ساینده است که می تواند چاپ را از سطح کیف بتراشد. برای استفاده از سنباده برای از بین بردن چاپ فلورسنت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک تکه سنباده نرم را روی قسمت چاپ شده کیف بمالید.
  • به آرامی سنباده بزنید تا چاپ از بین برود.

روش دوازدهم: استفاده از لاک پاک کن

لاک پاک کن یک حلال است که می تواند جوهر فلزی را حل کند. برای استفاده از لاک پاک کن برای از بین بردن چاپ فلورسنت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک تکه پنبه را در لاک پاک کن آغشته کنید.
  • پنبه را روی قسمت چاپ شده کیف بمالید.
  • با پارچه تمیز دیگری، چاپ را پاک کنید.

 

پاک کردن چاپ روی کیف برزنتی

نکات ایمنی پاک کردن چاپ روی کیف برزنتی

قبل از استفاده از هر روشی برای از بین بردن چاپ، ابتدا در یک قسمت کوچک و غیرقابل مشاهده از کیف آن را آزمایش کنید تا مطمئن شوید به سطح کیف آسیب نمی رساند.

هنگام استفاده از مواد شیمیایی، از دستکش و عینک محافظ استفاده کنید.

پس از از بین بردن چاپ، کیف را به خوبی بشویید تا تمام مواد شیمیایی از آن پاک شوند.

انتخاب روش مناسب پاک کردن چاپ روی کیف برزنتی

روش مناسب برای از بین بردن چاپ روی کیف برزنتی به نوع چاپ و شدت آن بستگی دارد. اگر چاپ جدید است و هنوز به خوبی به سطح کیف چسبیده است، می توانید از یک روش شیمیایی مانند استفاده از استون یا الکل ایزوپروپیل استفاده کنید. اگر چاپ قدیمی است یا به خوبی به سطح کیف چسبیده است، ممکن است نیاز به استفاده از یک روش مکانیکی مانند استفاده از سنباده یا لاک پاک کن داشته باشید.

سخن آخر

در این مطلب درباره روش های پاک کردن  چاپ کیف برزنتی برای شما توضیحات مختلفی ارائه کردیم. لکه های مختلفی با ماهیت متفاوت ممکن است روی کیف ایجاد شوند.  به همین دلیل روش های پاک کردن لکه از روی کیف های برزنتی هم متفاوت و متعدد هستند.

به هر حال امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی درباره روش های از بین بردن لکه و یا پاک کردن چاپ از روی کیف برزنتی آشنا شده باشید. از اینکه ما را تا انتها مطلب همراهی کردید از شما عزیزان ممنون و سپاسگزاریم.

اشتراک گذاری این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *