بند گردن آویز

   بند گردن آویز یک تکه

   بند گردن آویز دو تکه

   بند گردن آویز سه تکه

   بند مدال

   چاپ ربان

چاپ روی لیوان

   چاپ روی لیوان سرامیکی

   چاپ روی لیوان دسته قلبی

   چاپ روی لیوان حرارتی

   چاپ روی لیوان سفالی

   چاپ روی لیوان شیشه ای

   چاپ روی زیر لیوانی

عکس مدل های مختلف تقویم

در این مقاله میخوانیم:

همانطور که اطلاع دارید؛ بسیاری از شرکت ها و کسب و کار ها با نزدیک شدن سال نو به چاپ و ایجاد انواع مختلف تقویم به جهت بازاریابی به مشتریان و افراد مختلف تقویم هایی را به همراه نام و خدمات شرکت هایشان ارائه میدهند؛ که این انجام چاپ تقویم مزایای زیادی برای کسب و کار ها دارد؛ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید به چاپ تقویم برای مشتریانتان بپردازید؛ این مقاله مخصوص شما نوشته شده است؛زیرا ما در ادامه این مطلب تصمیم داریم به ارائه مدل های مختلف تقویم بپردازیم و اطلاعات شما را در ارتباط با انواع مختلف تقویم بالاتر ببریم؛ پس تا پایان این مطلب همراه چاپی نیک باشید.

تقویم وزیری

تقویم وزیری که در قسمت بالا عکس آن را مشاهده میکنید؛ نیز نوعی از مدل های مختلف تقویم ها است؛ این نوع تقویم ها معمولا هبو سیله کاغذ های 70 گرمی و سایر 17 در 24 یا همان کاغذ B5 تولید میشوند؛ خوب است بدانید؛ تقویم های وزیری کارایی بسیار زیادی دارند و افراد زیادی برای شرکت هایشان ان هارا سفارش میدهند.

تقویم رومیزی

حتما شما هم تا به حال حداقل یکی از تقویم های رومیزی را دیده اید؛ این نوع تقویم ها محبوب ترین انواع تقویم است و طرفداران زیادی دارد و سالانه تعداد زیادی از کسب و کارها از این نوع تقویم ها برای سال جدید سفارش میدهند؛ این نوع تقویم ها تنوع زیادی دارند؛ به این ترتیب که شما میتوانید براساس جنسیت شخصیت و حتی سن مخاطب موزد نظرتان به خرید و چاپ تقویم رومیزی بپردازید؛ که بسیار هم کارآمد هستند؛ این نوع تقویم ها همانطوذ که از نامشان مشخص است به راحتی روی میز قرار میگیرند و به همین هدف هم تولید میشوند.

خوب است ذکر شود که اندازه چاپ تقویم های رومیزی قابلیت مانور زیادی دارد و بر اساس نوع میز ها در اندازه های متعددی چاپ میشود؛ همچنین خوب است بدانید به دلیل چاپ سالیانه تعداد زیادی از این نوع تقویم این تقویم ها نیز دسته بندی های خاصی برای خودشان دارند؛ که از جمله آنها میتوان به تقویم رومیزی یادداشت دار، تقویم رومیزی خلاقانه، تقویم رومیزی ایستاده، تقویم رومیزی اداری، تقویم رومیزی فانتزی، تقویم رومیزی لاکچری و انواع مختلف دیگر اشاره کرد.

تقویم رحلی

یکی دیگر از مدل های مختلف تقویم؛ تقویم های رحلی هستند که از ها نیز سالانه به تعداد زیادی سفارش گرفته میشود؛ نام دیگر این نوع تقویم ها نیز تقویم های مدیریتی، تشریفاتی ویا مجلل هست که معمولا هم یک طراحی خاص و ویژه دارند و به شکلی منحصر به فرد، صرفا برای اشخاص و یا مخاطبین خاص تولید میشوند؛ این مدل تقو.یم نیز معمولا در اندازه های 21 در 28 سانتی متر که حدودا میشود یک کاغذ a4 تولید میشوند.

تقویم دیواری

از انواع مختلف مدل های دیگر تقویم نیز میتوانیم به تقویم های دیواری اشاره کنیم؛ این تقویم ها تقویم های ساده ای هستند که در ابعاد مختبلف با طرح هایی معمولا افقی چاپ میشوند؛ طرح این نوع تقویم ها انعطاف پذیری زیادی دارد و میتوان به شکل وسیعی در ان ها تغییر ایجاد کرد؛ خوب است بدانید در طول سالیان دراز بیشترین تقویمی که از ان استفاده میشود؛ همین تقویم های دیواری هستند که مشتریان و کسانی که این تقویم ها به آن ها تحویل داده میشوند زیاد از چنین تقویم هایی استفاده میکنند.

تقویم های خاص

خوب است بدانید؛ در سالهای اخیر بسیاری از کسب و کارها با چاپ تقویم های خاصی میپردازند که به روش های خاصی چپ میشوند؛ به طور مثال این مدل تقویم ها بر روی ماگ، ساعت و یا حیوان همان سالی که قرار است شروع شود چاپ میشود؛ این نوع از انواع تقویم ها بیشتر از اینکه به هدف استفاده از آن ها چاپ شوند؛ هدف تبلیغاتی و جلب توجه صمعی و بصری دارند.

در ساخت تقویم ها از چه چیز هایی استفاده میشود؟

در قسمت های قبلسی سعی کردیم در ارتباط با انواع تقویم و مدل های مختلف آن با یک دیگر صحبت کنیم؛ تا شما را هرچه بیشتر با تقویم های مختلف آشنا کنیم و اگر قصد دارید خرید یا چاپ تقویم برای کسب و کارتان انجام دهید راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید؛ اما به جهت تکمیل این اطاعات تصمیم داریم در این قسمت از انواع کاغذ های مورد استفاده در ساخت تقویم و همچنین مواد دیگر نیز صحبت کنیم؛ پس همراه ما باشید.
خوب است بدانید؛ برای ساخت تقویم ها از انواع کاغذ های قابل چاپ مانند کاغذکرافت، کاغذ گلاسه کاغذ خودکپی، کاغذ روزنامه، کاغذ مکانیکی، کاغذ روزنامه، کاغذ انگلیسی، کاغذ کارتریج و انواع مختلف کاغذ استفاده میشود که هر کدام از ان ها مزایا و معایب مخصوص خودشان را دارند که در این مقال نیز نمیگنجد؛ همچنین خوب است ذکر شود که برای برخی از انواع تقویم ها از انواع مقوای های مستحکم نیز استفاده میشود؛ همچنین ممکن است این مقواها به وسیله پلاستیک یا سلفون به جهت استحکام هرچه بیشتر پوشانده شود.
در پایان لازم میدانیم؛ این نکته را نیز ذکر کنیم؛ که در برخی مواقع برای ساخت برخی تقویم های رومیزی نیز از ورقه های MDF نازک استفاده میشود.

چگونه میتوان از تقویم ها برای تبلیغات استفاده کرد؟

در ابتدای این مقاله در ارتباط با این مسئله صحبت کردیم، که شرکت ها، کسب و کار ها و بزینس های بزرگ برای انجام تبلیغات و بازاریابی کالاها و همچنین خدماتشان به چاپ یک سری تقویم میپردازند؛ اما سوالی که پیش می آید؛ این هست که این تقویم ها چگونه میتوانند به افراد مختلف در بازاریابی برندشان کمک کند؟ در ادامه به نکاتی میپردازیم که افراد میتوانند به وسیله آن برندشان را به وسیله تقویم بازاریابی کنند.

راه اول: استفاده از نام تجاری

اولین و بدیهی ترین راهی که برای بازاریابی محصول به وسیله تقویم به ذهن هرکسی میرسد؛ این است که افراد مختلف نام تجاری شرکت، کسب و کار بزینس خود را بر روی تقویمی که به مشتریان ارائه میدهند؛ حک کنند؛ به این ترتیب آن ها خواهند توانست برند خود را بازار یابی کنند؛ البته باید به این نکته دقت شود که با نوشتن نام تجاری بزگتر و بولد تر یا با استفاده از رنگ یا فونت خاص میتوان تاثیر گذاری محصول ارائه شده برای بازار یابی را دو چندان کرد.

راه دوم: استفاده از تصاویر جذاب با کیفیت

اگر شرکت و یابزینسی که قرار است با استفاده از تقویم بازاریابی شود؛ به ارائه یک محصول خاص میپردازد؛ صاحبان چنین بزینسی خواهند توانست با ارائه تصاویر با کیفیت و جذاب از این محصولات بر روی پس زمینه یا یک قسمت از تقویمهای ارائه شده؛ کسب و کار خود را بازاریابی کنند؛همچنین اگر از تقویم های رومیزی استفاده میشود؛ افراد میتوانند در پایان هر ماه یا در پایان هر فصل یک عکس از یکی از محصولات خود را نیز در میان برگه های تقویم قراردهند.

راه سوم: استفاده از لگو

اگر شرکت یابزینس مورد نظر برای بازاریابی و تبلیغات به وسیله ارائه تقویم؛ لگو یا نشان تجاری خاصی دارد؛ یکی از راه هایی که میتوان به وسیله آن توجه مشتریان را جلب کرد؛، ارائه و درج نشان تجاری بر روی تقویم ها است.

راه چهارم : ذکر خدمات یا مزایا

یک راه مفید و کارساز دیگر برای بازاریابی به وسیله یکی از مدل های مختلف تقویم این مسئله هست که افراد؛ در یک قسمت از تقویمی که به ازرائه آن میپردازند مزایای استفاده از برند آن ها و یا خدماتی که در شرکت یا کسب و کارشان ارائه میشود را ذکر کنند.

هزینه مدل های مختلف تقویم

برای بالا بردن هرچه بیشتر اطلاعات شما در زمینه انواع تقویم لازم میدانیم؛ در این جا در ارتباط با فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه و به طور کلی هزینه مدل های مختلف تقویم بپردازیم؛ تا اگر شما به عنوان یک صاحب کسب و کار قصد بازاریابی بزینس خود را به وسیله این ابزار را دارید؛ بتوانید خیلی راحت تر تصمیم بگیرید.

فاکتوراول: مقدار استفاده

طبیعتا یکی از فاکتورهای نهایی تاثیرگذار بر قیمت تمام شده برای چاپ یکی از مدل های مختلف تقویم مقداراستفاده از موادی مانند کاغذ و مقوا هست.

فاکتور دوم: مدل تقویم

با توجه به این مسئله که وقت و زمان صرف شده برای ساختهر کدام از انواع مختلف تقویم متفاوت است؛ ان مدل از تقویمی که سفارش داده میشود نیز در هزینه نهایی تاثیر میگذارد.

فاکتور سوم: کیفیت

کیفیت مواد اولیه استفاده شده نیز یکی از مهم ترین مسائلی است که در هزینه تمام شده برای تولید انبوه و خریداری یک مدل تقویم تاثیر گذار است و عزیزانی که قصد سفارش تقویم را دارند باید به این مسئله نیز دقت کنند.

فاکتور چهارم: سرعت

جالب است بدانید؛ یکی دیگر از مسائل تاثیر گذار در قیمت تمام شده مدل انتخابی تقویم مورد نظر افراد نیز سرعتی است که آن ها در نظر دارند برای تحویل سفارشاتشان؛ پس به این نکته نیز باید دقت شود./

فاکتور پنجم: نوع چاپخانه

طبیعتا این که شما چه چاپخانه ای را برای دادن سفارش و تولید تقویم مورد نظرتان انتخاب میکنید؛ یکی دیگر از امور تاثیر گذار در قیمت نهایی است؛ زیراچاپخانه ها با توجه به تجهیزاتشان و همچنین برخی مسائل دیگر قیمت های متفاوتی را برای انجام چاپ یکی از مدل های مختلف تقوسیم در نظر میگیرند.

اشتراک گذاری این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *