بند گردن آویز

   بند گردن آویز یک تکه

   بند گردن آویز دو تکه

   بند گردن آویز سه تکه

   بند مدال

   چاپ ربان

چاپ روی لیوان

   چاپ روی لیوان سرامیکی

   چاپ روی لیوان دسته قلبی

   چاپ روی لیوان حرارتی

   چاپ روی لیوان سفالی

   چاپ روی لیوان شیشه ای

   چاپ روی زیر لیوانی

فرآیند چاپ بر روی انواع لباس بر اساس نوع کاربرد

در این مقاله میخوانیم:

زمانی که می خواهید طرح مناسبی را برای چاپ بر روی لباس خود انتخاب کنید، توجه به نوع کاربرد لباس از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود. نوع کاربرد لباس تعیین کننده پارچه ها و الیاف به کار رفته در آن لباس می باشند.

به عنوان مثال لباس کودکان معمولا از جنس پارچه های نخی و نرم است و به طبع چاپ لباس کودک باید به روش هایی صورت بگیرد که طرح چاپ شده، بر اثر شستشوهای مکرر از بین نرفته و ماندگاری و کیفیت بالایی داشته باشد.

همچنین برای چاپ طرح بر روی لباس های زمستانی و تابستانی باید عواملی مانند باران و یا تابش مستقیم آفتاب را نیز در نظر بگیریم. در ادامه این راهنما قصد داریم تا اهمیت توجه به نوع کاربرد لباس و روش چاپ روی لباس را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع چاپ طرح لباس

زیبایی شناسی و به کارگیری المان های مربوط به آن، امروزه به یکی از دغدغه های افراد در صنعت پوشاک تبدیل شده است. از لباس های کودکانه گرفته تا لباس های فرم به نحوی با این موضوع سر و کار دارند و افراد به جای لباس های خسته کننده و تکراری همیشه به دنبال استفاده از طرح ها و رنگ های زیبا و بی نظیر می باشند.

شرکت های چاپی، این فرصت را برای علاقمندان فراهم کرده اند تا همه بتوانند هر طرح و نقشی را بر روی انواع پوشاک چاپ کنند. چاپ طرح های مختلف متناسب با انواع مناسبات مانند سالگرد ازدواج، روز تولد، روز مادر و پدر، ولنتاین، و… می تواند ظاهری منحصر به فرد به شما دهد و شما را با سایر افراد حاضر در مراسم، متمایز کند.

تمامی سنین می توانند از مزایای چاپ طرح بر روی لباس استفاده کنند، این فرآیند هیچگونه حساسیت پوستی برای نوزادان یا افراد با پوست های حساس نمی کند. همچنین چاپ طرح لباس در هر رنگی امکان پذیر است، شما می توانید با انجام چاپ لباس مشکی ظاهر لباس خود را جذاب تر کنید و یا نام برندی را که علاقه دارید را بر روی لباس خود چاپ کنید.

انتخاب طرح چاپی مناسب لباس

چاپ لباس مشکی یکی از خدمات محبوب چاپ به خصوص برای تی شرت های مشکی به شمار می رود. چاپ طرح هایی رنگارنگ، شلوغ و یا مینیمال همگی می توانند جذابیت زیادی را به یک تی شرت مشکی ارائه دهند.

از طرفی نه تنها بر روی قسمت جلوی لباس می توانید اقدام به چاپ نمایید بلکه چاپ پشت لباس نیز می توانید ظاهری به روز و خاص را به لباس شما هدیه کند. چاپ پشت لباس اغلب به صورت متن هایی جالب توجه صورت می گیرد و همچنین ترکیب متن و تصاویر در آن، بسیار بدیع و زیبا خواهد بود.

از طرفی چاپ پشت لباس محدود به لباس های روزمره نمی شود و می توان از این روش برای چاپ لوگو و یا آرم برندها و شرکت ها نیز استفاده کرد. همانطور که می دانید پشت لباس فشار بیشتری را به خود اختصاص داده است و می توانید حتی برای تبلیغات از چاپ پشت لباس استفاده نمایید.

فرآیند چاپ بر روی انواع لباس
فرآیند چاپ بر روی انواع لباس

فرآیند چاپ بر روی لباس کار

بسیاری از شرکت هایی که در صنایع مختلف مشغول به کار هستند برای کارمندان و کارکنان خود از لباس های کار استفاده می کنند. این لباس های کار معمولا به شیوه ای طراحی می شوند که نشاندهنده کارکنان یک سازمان و یا شرکت باشند و اهداف آن برند را به نمایش بگدارند.

استفاده از طرح ها و رنگ های مناسب و با کیفیت در لباس های کار سبب تبلیغات شرکت می شود و از همین رو افرادی که با کارکنان شرکت تعامل داشته باشند، با برند شما آشنا می شوند.

علاوه بر اهداف تبلیغاتی، چاپ لوگوی اختصاصی یک برند و سازمان بر روی لباس های کارکنان به نحوی که به خوبی و با کیفیت صورت گرفته باشد، می تواند سبب افزایش اعتبار شرکت شود.

با چاپ یک طرح با کیفیت بر روی لباس های کارکنان این پیام را انتقال می دهید که برای برند و کارکنان خود ارزش زیادی قائل هستید و بر روی کیفیت بالای خدمات تاکید دارید. همانطور که می دانید لباس های فرم، محدود به برندها و مشاغل خاص نمی شوند و می توانید در زمینه های مختلف و برای انواع پوشاک از آن‌ها استفاده نمایید.

فرآیند چاپ لباس فرم

لباس های فرم دارای انواع متنوعی می باشند و بر اساس معیارهایی مانند نوع دوخت، رنگ، پارچه و …. به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. شما می توانید هر طرحی را بر روی لباس مورد نظر خود چاپ کنید، اما قبل از چاپ لباس فرم لازم است جنس پارچه و کاربرد لباس را در نظر بگیرید.

لباس های فرم می توانند شامل کاپشن شلوار تبلیغاتی، لباس کار یکسره، کاپشن کار، لباس کار مهندسی، لباس کار خلبانی، لباس کار در شرکت های پتروشیمی نفت و گاز، لباس کار در محیط های اداری، شرکت ها، سازمان ها، لباس کار در مراکز صنعتی، کارگاه ها و ارگان ها، لباس کار مخصوص در فروشگاه های عرضه مواد غذائی، لباس فرم شرکت های ساختمانی، کاپشن و شلوار نگهبانی و باغبانی و غیره می شوند که پتانسیل خوبی برای هم برای تبلیغات یک شرکت و هم برای تمایز کارکنان یک سازمان با افراد دیگر را دارند.

انتخاب روش چاپ مناسب بر اساس کاربرد لباس

برخی از لباس های کار در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند که امکان بارش باران و خیس شدن آن‌ها وجود دارد، همچنین برخی دیگر از این لباس ها در محیط هایی پر از گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرند؛ بنابراین توجه به نوع کاربرد لباس های فرم در فرآیند چاپ لباس فرم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در محیط هایی که امکان خیس شدن طرح چاپ شده وجود دارد باید از روش هایی استفاده شود که طرح مورد نظر در چاپ لباس فرم به خوبی به الیاف پارچه جذب شود و با باران یا شستشوهای پی در پی، پوسته پوسته نشده و از بین نرود.

شما می توانید از خدمات چاپ گروه چاپی نیک برای همه انواع لباس های کار و یا لباس های روزمره در ابعاد متنوعی مانند M, L, XL, XXL و انواع رنگبندی های مختلف استفاده کنید و با اشتراک گذاری ایده ها و انتظارات خود با متخصصین چاپی نیک، بهترین محصول را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *