بند گردن آویز

   بند گردن آویز یک تکه

   بند گردن آویز دو تکه

   بند گردن آویز سه تکه

   بند مدال

   چاپ ربان

چاپ روی لیوان

   چاپ روی لیوان سرامیکی

   چاپ روی لیوان دسته قلبی

   چاپ روی لیوان حرارتی

   چاپ روی لیوان سفالی

   چاپ روی لیوان شیشه ای

   چاپ روی زیر لیوانی

مزایای چاپ کارت ویزیت

در این مقاله میخوانیم:

در سالهای قدیم، عموم مردم میپنداشتند که داشتن کارت ویزیت و ارائه آن به افراد دیگر نشان دهنده شخصیت و ارزش قائل شدن فرد برای خود و دیگران میباشد؛ اما امروزه شاید با شنیدن نام کارت ویزیت این مسئله به ذهن شما برسد که با کسب و کارها و بزینس هایی که شکل دیجیتالی به خود گرفته اند؛ داشتن، چاپ و ارائه کارت ویزیت ضروریت چندانی ندارد؛ درصورتی که باید بگوییم چنین تفکری اساسا اشتباه است و هنوز هم که هنوز است در دنیای امروز داشتن و ارائه کارت ویزیت نشاندهنده اعتبار فرد و کسب و کارش است؛ به همین دلیل با توجه به مطالی که در قسمت قبل ذکر شد؛ لازم میدانیم در این مقاله با ذکر مزایای چاپ کارت ویزیت ادعای فوق را اثبات کنیم؛ پس تاپایان این متن همراه ما باشید.

کارت ویزیت چیست؟

قبل از اینکه وارد بحث های اختصاصی در ارتباط با مزایای چاپ کارت ویزیت شویم؛ باید بدانیم که اصلا کارت ویزیت چیست؟ باید بگوییم منظور از کارت ویزیت به زبان ساده، کارتی است که اطلاعات مهم مرتبط با کسب و کار شما و خدماتی که ارائه میدهید بر روی ان نوشته شده است و شما با ارائه دادن چنین کارتی به دیگران خواهید توانست راههای ارتباطی تان را ذکر کنید و. ارتباط خدمتان و مشتری تان را مستحکم تر کنید.

کارت ویزیت چه اطلاعاتی دارد؟

در قسمت قبلی در ارتباط با این که کارت ویزیت چیست صحبت کردیم؛ اما پیش از آن که به سمت مبحث مزایای چاپ کارت ویزیت برویم؛ بهتر است اطلاعاتی که بر روی کارت ویزیت ارائه میشوند را بدانیم.

آدرس

یکی از مهم ترین چیزهایی که باعث میشود؛ مشتری برای بار بعدی به شما اعتماد کند؛ آدرسی است که بر روی کارت ویزیتتان آدرس نوشته شده باشد؛ زیرا داشتن آدرس هم باعث میشود فرد بتواند حضوری به شرکت یا بزینس شما سر بزند و هم باعث میشود به نوعی به شرکت شما اعتماد کند.
اما اگر شرکت وبزینس شما سیار است و امکان تعویض کارت ویزیت را ندارید؛ حتما ادرس ایمیل یا کانال های مرتبط با آن را بر روی کارت ویزیت خود قرار دهید.

مزایای چاپ کارت ویزیت
مزایای چاپ کارت ویزیت

معمولا ارائه عکس روی کارت ویزیت چندان متداول نیست، اما اگر قصد دارید، چاپ کارت ویزیت را صرفا برای شخص خودتان انجام دهید میتوانید عکس خودتلان را نیز بر روی کازرت ویزیت قرار دهید.

آرم شرکت

یکی از عناصر اصلی و اساسی که باید حتما بر روی کارت ویزیت شما وجود داشته باشد؛ آرم شرکت ، کسب و کار یا بزینس شما است؛ زیرا این کار به تنهایی به برندینگ کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

نام

وجود نام خود شما اگر کارت ویزیت شخصا برای شما ست یا وجود نام شرکت و مدیر عاملش یکی دیگر از آیتم های اصلی کارت ویزیت است که حتما باید بر روی ان درج شود.

خدمات

مرسوم است که شرکت ها و افراد مختلف حیطه شغلی و خدماتی را که ارائه میدهند به صورت خلاصه بر پشت کارت ویزیت چاپ کنند.

سایت

اگر برای کسب و کارتان سایتی ساخته اید، حتما حتما توصیه میکنیم آدرس ان سایت را در کارت ویزیت خود قرار دهید زیرا به این ترتیب افراد بیشتر با حوزه فعالیت شما و برندتان آشنا خواهند شد.

مزایای چاپ کارت ویزیت

طبیعتا داشتن کارت ویزیت نوعی تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار ها محسوب میشود و مزایای زیادی دارد؛ اما اگر بخواهیم به صورتی مناسب شما را برای داشتن کارت ویزیت ترغیب کنیم؛ باید مزایای چاپ کارت ویزیت را به شکلی سازماندهی شده در ادامه ذکر کنیم؛ پس همراه ما باشید.

مزیت اول: سرعت بسیار زیاد در انتقال اطلاعات

از اصلی ترین مزایای داشتن و چاپ کارت ویزیت میتوان به این مسئله اشاره کرد؛ شما میتوانید با ارائه یک کارت ویزیت به مشتریان خود بدون گرفتن حتی یک ثانیه وقت اطلاعات مهمی از قبیل راه های ارتباطی و خدماتتان را در اختیار او قرار میدهید؛ چیزی که ممکن است با صرف چند دقیقه در سایت شما دستگیر او شود.

مزیت دوم: قیمت مناسب

فکرمیکنید هزینه چاپ 1000 عدد کارت ویزیت چقدر است؟ مطمئن باشید خیلی کم تر از وقتی است که میخواهید از شیوه های تبلیغاتی دیگر برای تبلیغ و بازاریابی کسب و کارتان استفاده کنید؛پس به عنوان یک مزیت دیگر از چاپ کارت ویزیت لازم است به مقرون به صرفه بودن کارتهای ویزیت اشاره کنیم.

مزیت سوم: ماندگاری برند شما در ذهن

وقتی شما کارت ویزیت مرتبط با کسب و کارتان را به کسی می دهید؛ او کارت ویزیت رو به خانه میبرد و در یک جایی مانند روی میز میگذارد؛ به این ترتیب به رفت و آمد اعضا خانواده افراد کارت ویزیت شما را میبینند و به طور ناخود آگاه برند شسما در ذهنشان باقی میماند البته اتفاق افتادن چنین مسئله ای وقتی چند برابر میشود که برند شما یک شعار تبلیغاتی خاص و زیبا نیز داشته باشد.

مزیت چهارم: حرفه ای بودن شما

خوب است بدانید، از قدیم الایام تا کنون افرادی که کارت ویزیت داشته اند افراد نسبتا خاصی محسوب می شده اند و به عبارتی مرم عادی حساب دیگری روی شخص یا کسب و کاری باز میکنند که از کارت ویزیت استفاده میکند و آن را به دیگران ارائه میدهد.

مزیت پنجم: ارتباط با شما

بدیهی است؛ که یکی دیگر از مزایای چاپ و ارائه کارت ویزیت این است که مشتری میتواند خیلی راحت برای خرید و سفارش های بعدی با شما ارتباط برقرار کند؛ زیرا تنها کافی است کارت ویزیت شما را نگه دارد.

مزیت ششم: در دسترس بودن

به توجه به این مسئله که کارت های ویزیت سایز کوچکی دارند؛ به عنوان یکی دیگر از مزایای این کارت ها میتوان به در دسترس بودن آن ها اشاره کرد به طوری که فقط کافی است چند تا از این کارت های ویزیت را در جیب خود بگذارید؛ به این ترتیب همواره برای ارائه کارت ویزیتتان همراهتان است.

مزایای چاپ کارت ویزیت
مزایای چاپ کارت ویزیت

معایب کارت ویزیت

در قسمتهای قبلی تلاش کردیم، پس از این که شما را با کارت ویزیت و اطلاعات روی آن آشنا کنیم؛ در ارتباط با مزایای داشتن و چاپ کارت ویزیت صحبت کنیم؛ اما بهتر است پس از صحبت کردن در ارتباط با مزایای این کارت ها، معایب ان هارا نیز ذکر کنیم؛ تا بیشتر با مقوله کارت ویزیت و داشتن ان آشنا شوییم.

عیب اول: وجود محدودیت نوشتاری

به دلیل این که کارت های ویزیت سایز بسیار کوچکی دارند؛ یک سری محدودیت ها در نوشتن اطلاعات مرتبط با کسب و کار در ان ها وجود دارد؛ به همین دلیل میتوان از این مسئله به عنوان یک نقطه ضعف در کارت ویزیت یادکرد؛ که بایستی به ان توجه کافی داشت.

عیب دوم: غیر قابل ویرایش بودن

با توجه به این مسئله که کارت های ویزیت در تعداد بسیار زیادی چاپ میشوند؛ میتوان گفت این کارت ها غیر قابل ویرایش هستند؛ به طوری که اگر یکی از اطلاعات شما مانند شماره تلفن، ایمیل، آدرس سایت، یا مواردی از این قبیل تغییر پیدا کرد؛ نمیتوانید به این زودی ها این تغییرا را در کارت ویزیت خود اعمال کنید مگر این که چند هزار کارت ویزیتی که دارید را دور بیاندازید و از اول به چاپ کارت ویزیت بپردازید.

عیب سوم: امکان گم شدن

همانطور که کارت های ویزیت بسیار در دسترس هستند و شما میتوانید به راحتی آن ها را حمل کنید به همان منوال هم امکان گم شدن برای کارت های ویزیت وجود دارد؛ این کارت ویزیت هم میتواند قبل از ارائه در دست خود شما گم شود و هم میتواند پس از دریافت توسط مشتری گم شود؛ که هر دو نوعی عیب برای کارت های ویزیت محسوب میشود؛ که باید به آن دقت کرد .
نکاتی که باید قبل از چاپ کارت ویزیت دانست

خوب است بدانید، یک سری نکات هست که توصیه میکنیم پیش از چاپ کارت ویزیت ان ها درا مد نظر قرار دهید؛ اول این که اگر لگو خود را روی کارت ویزیت چاپ میکنید به صورت عمودی چاپ کنید؛ نکته بعدی این که نام شرکت و یا نام خودتان را بزرگتر از اطلاعات دیگر قرار دهید؛ از ارائه و درج مطالب زیاد بپرهیزید، طراحی ساده و مینیمالی برای کارت های ویزتتان در نظر بگیرید؛ حواستان به این نکته باشد که تمامی راه های ارتباطی تان از قبیل ایمیل، شماره تلفن، آدرس سایت، آدرس شرکت و ….. را در کارت ویزیت خود ذکر کنید؛ به همخوانی تصاویر و نوشته ها دقت کنید؛ به عنوان اخرین نکته نسی توصیه میکنیم اطلاعات مرتبط با خدمات و محصولاتتان را در پشت کارت بنویسید تا جلوه کارت ویزیت شما شلوغ به نظر نرسد.

جنس کارت ویزیت

به عنوان آخرین مبحث در این مقاله، سعی داریم در ارتباط با این مسئله که کارت ویزیت از چه ساخته میشود؛ صحبت کنیم؛ تا اطلاعات شما را در کنار ذکر مزایای چاپ کارت ویزیت؛ از این وسیله ضروری بالا ببریم.
باید بگوییم بیشتر کارت ویزیت هایی که امروزه تولید میشوند؛ جنس کاغذی دارند؛ که کاغذ استحکام چندانی ندارد؛ از پلاستیک نیز در تولید کارت ویزیت استفاده میشود که آن هم استحکام چندانس ندارد؛ اما کارت های ویزیت طلقی هم هزینه کم تری از کارت ویزیت پلاستیکی یا کاغذی دارد و هم عمر بیشتری خواهد داشت؛ چنس دیگری که از ان ها در تولید کارت ویزیت استفاده میشود؛ نیز کارت ویزیت های پی وی سی هستند.

اشتراک گذاری این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *