بند گردن آویز

   بند گردن آویز یک تکه

   بند گردن آویز دو تکه

   بند گردن آویز سه تکه

   بند مدال

   چاپ ربان

چاپ روی لیوان

   چاپ روی لیوان سرامیکی

   چاپ روی لیوان دسته قلبی

   چاپ روی لیوان حرارتی

   چاپ روی لیوان سفالی

   چاپ روی لیوان شیشه ای

   چاپ روی زیر لیوانی

دلایل چاپ پرچم | چرا به چاپ روی پرچم نیاز داریم؟

در این مقاله میخوانیم:

همانطور که اطلاع دارید؛ این روز ها از انواع متفاوتی راهها برای بازاریابی استفاده میشود؛ که یکی از این راه ها چاپ پرچم هست؛ خوب است بدانید پرچم ها انواع مختلفی دارند؛ اما شاید صاحبین کسب و کار نه این انواع مختلف را بشناسند و نه بدانند چرا باید برای گسترش کسب و کارشان و موفقیت در این امر چاپ پرچم انجام بدهند؛ به همین دلیل با توجه به مطالب فوق تصمیم دارید؛ در ارتباط با چاپ پرچم و دلایل چاپ آن ااطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم؛ تا شما را بیشتر با این مقوله آشنا کنیم.

انواع پرچم

پیش از آنکه در این مقاله به ذکر دلایل چاپ پرچم بپردازیم؛ لازم میدانیم در ارتباط با انواع پرچم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم؛ خوب است بدانید پرچم ها انواع مختلفی دارند؛ که از این انواع مختلف در مکان های متفاوت استفاده میشود و از آن ها میتوان به پرچم تشریفات، پرچم تبلیغاتی، پرچم اختصاصی و همچنین پرچم های رومیزی اشاره کرد. شما می توانید در این مقاله انواع پرچم را مشاهده کنید.

دلایل چاپ پرچم

دلایل چاپ پرچم

پرچم ها اغلب یک بخش تبلیغاتی کسب و کارها هستند. در ادامه دلایل چاپ پرچم را عنوان کرده ایم:

دلیل اول: هزینه پایین

خوب است بدانید؛ پرچم نسبت به سایر روش های تبلیغاتی این چنینی از جمله پوستر، بیلبورد، بنر و تابلو هزینه بسیار کمتری در کنار تاثیری که بر روی خریدار میگذارد؛ خواهد داشت.

دلیل دوم: ارسال پیام شما

نصب پرچم در خیابان ها و محل عبور و مرور عابر پیاده یک راه برای رساندن پیام شرکت شما و خدماتش هست.

دلیل سوم: کیفیت خوب

همانطور که اطلاع دارید؛ پرچم ها نسبت به سایر روش هایی که در قسمت قبل ذکر کردیم( یعنی همان تراکت، بنر، بیلبورد، پوستر، تابلو و….) کیفیت بسیار بالا تری دارد و در مدت زمان های مشخصی دچار مشکل نخواهد شد و دیر تر از بقیه روش ها خراب میشود یا نیاز به تعویض پیدا میکند؛ به طور مثال اگر شما یک پرچم به عنوان یک عنصر تبلیغاتی بر یر در ورودی شرکتتان نصب کنید؛ آن پرچم در اثر برخورد باران و برف دچار هیچ مشکلی نخواهد شد و پس از پایان آن و خشک شدن پرچم دوباره میتوانید مانند روز اول از آن استفاده کنید؛اما درصورت چاپ پوستر یا تابلو پس از باران و برف شما نخواهید توانست هیچ گونه استفاده ای از عنصر تبلبغاتی خود داشته باشید.

دلیل چهارم: قابل حمل

به دلیل سایز کوچک و وزن خیلی کمی که اکثر پرچم ها دارند به راحتی میتوان آنها را از جایی به جای دیگر برد، در کیف قرار داد و به شرکت ها و جاهایی که در ان قصد بازاریابی برند خود را دارید؛ تقدیم کرد.

دلیل پنجم: جالب توجه

یکی دیگر از مزایای پرچم ها و دلایلی که باعث میشود افراد به سمت برند شما کشیده شوند؛ این مسئله هست که با توجه به متداول نبودن استفاده از پرچم برای برند سازی، وقتی افراد پرچم برند شما را در پیاده رو ها و محل عبور و مرور میبینند ناخود آگاه نسبت به آن جذب میشوند؛ این در حالی است که نسبت به بنر یا بیلبورد های تبلیغاتی اینچنین حرکتی از خود نشان نمیدهند.

دلیل ششم: حرفه ای بودن شما

وقتی فردی برای دادن سفارش یا ارزیابی شرکت شما به ان جا می آید؛ یکی از چیزهایی که خیلی خوب میتواند او را جذب کند؛ این مسئله هست که روی هر میز و در هر قسمتی از شرکت شما یک پرچم از برند شرکت قرار داده شده است؛ این مسئله نشان میدهد که برند شما چقدر برایتان اهمیت دارد و همچنین نشاندهنده حرفه ای بودن شما خواهد بود.

دلیل هفتم: تولید سریع

به عنوان یک دلیل دیگر لازم میدانیم؛ به این مسئله اشاره کنیم که برای چاپ پرچم تنها یک مدت زمان کوتاهی نیاز است که شما صبر کنید؛ به طور مثال در حدود تنها 2 روز کاری فاصله میان ثبت سفارش و دریافت پرچم شما وجود خواهد داشت؛ که از این مسئله نیز میتوان به عنوان یکی از دلایل چاپ پرچم و برتری آن نسبت به سایر روش های تبلیغاتی اشاره کرد.

دلیل هشتم: تنوع بالا در امر چاپ

به عنوان یک نکته ی مهم دیگر میتوان به این مسئله اشاره کرد که با انجام چاپ روی پرچم افراد دست بازتری در انتخاب روش چاپ، نوع طرح چاپی، رنگ و مواردی از این قبیل نسبت به زمانی خواهند داشته که از روش های تبلیغاتی دیگر استفاده میکنند.

پرچم ها را کجا میتوان قرار داد؟

در قسمت قبل سعی کردیم؛ با ذکر دلایل چاپ پرچم ضرورت استفاده از پرچم را برای گسترش کسب و کارها برای شما شرح دهیم؛ اما سوالی که ممکن است پسیش بیاید؛ این مسئله هست که پس از چاپ پرچم ان ها بایستی در کجا قرار گیرند؟ در این قسمت به این سوال پاسخ خواهیم داد.

شما میتوانید پرچم هایی را که چاپ کرده اید؛ در داخل شرکتتان نصب کنید؛ زیرا این مکان یکی تاز بهترین انتخاب ها خواهد بود؛ پس پیشنهاد میکنیم محیط داخلی شرکت یا دفترتان را مملو از پرچم های تبلیغاتی کنید و روی هر میز، روی هر لبه دیوار و به طور کلی در هر قسمت؛ یک پرچم که دارای نماد شرکتتان باشد؛ قرار دهید.

از جاهای دیگری که شما میتوانید پرچم شرکتتان را قرار دهید و بدین وسیله به یک بازاریابی مناسب برای شرکت خود بپردازید؛ میتوان به سر در ورودی شرکت و اگر خودرویی برای شرکت خود در نظر گرفته اید؛ داخل آن خودرو اشاره کرد.

از جمله جاهای دیگری که برای قرار دان پرچم شرکت شما مناسب است و میتواند یک محل نصب مناسب باشد میتوان به پیاده رو ها و خیابان های اطراف شرکت و حتی داخل شهری که شرمت شما قرار دارد؛ اشاره کرد.

انواع روش های چاپ پرچم

چاپ پرچم تکی

در قسمت های قبلی با ذکر مکان های چاپ پرچم و دلایل چاپ پرچم سعی کردیم؛ اطلاعات نسبتا کاملی در ارتباط با پرچم در اختیار شما قرادهیم؛ اما به منظور تکمیل این اطلاعات در این قسمت قصد داریم؛ در ارتباط با روش های چاپ پرچم با شما صحبت کنیم؛ تا اگر تا به این قسمت تصمیم به چاپ پرچم گرفته اید؛ بتوانید یک انتخاب درست برای چاپ داشته باشید و بهترین نوع پرچم را چاپ کنید.

چاپ پرچم به روش استنسیل

در این روش از چاپ پرچم یک سری شابلون های پلاستیکی یا فلزی به کار می آیند و استفاده میشوند؛ که امروزه بسیار کمتر از این روش استفاده میشود و تقریبا معایب زیادی دارد.

چاپ پرچم به روش حرارتی

چاپ حرارتی روش دیگری است که به وسیله آن چاپ پرچم انجام میشود؛ این روش برای انجام چاپ بر روی انواع مختلفی از پرچم ها کاربرد دارد؛ در این روش از انجام چاپ طرح روی کاغذ به وسیله حرارت به پارچه ای که قرار است به پرچم تبدیل شود؛ منتقل خواهد شود.

به این ترتیب اساس این نوع چاپ انجام تصعید است؛ خوب است بدانیداین روش کیفیت رنگ و ماندگاری بسیار زیادی دارد؛ به همین دلیل به متداول ترین روش چاپ بر روی پرچم تبدیل شده است؛ این روش که به آن چاپ دیجیتال نیز میگویند؛ هیچ محدودیتی در انجام چاپ ندارد و میتوان به تعداد بسیار زیادی پرچم با استفاده از این روش تولید کرد.

 

چاپ پرچم به روش سیلک اسکرین

سیلک اسکرین نیز یکی دیگر از روش های چاپ پرچم است؛ در این روش اغلب از شابلون های پارچه ای برای انجام چاپ استفاده میشود؛ این شابلون های پارچه اس از جنس تور هستند و با نفوذ پذیری در برابر عبور رنگ طرح را بر روی پرچم چاپ میکنند؛ روش انجام این نوع چاپ به این ترتیب هست که با ستفاده از یک سری مواد خاص مسدود کننده آن قسمت هایی که رنگ نباید از آن ها عبور کند؛ پوشانده میشود و رنگ از بقیه قسمت ها خارج میشوند؛ خوب است بدانید از این روش چاپ پرچم برای چاپ تعداد زیادی از پرچم ها به صورت سالیانه استفاده میشود؛ البته این روش چاپ یک سری ایراداتی نیز دارد که از جمله ین ایرادات میتوان به این نکته اشاره کرد که اگر چاپ شما پیچیده باشد امکان تولید شابلون و انجام چاپ پرچم به این روش خیلی سخت خواهد شد.

مراحل چاپ پرچم

چاپ بر روی پرچم / دلایل چاپ پرچم

در آخرین قسمت از این مقاله، لازم میدانیم؛در ارتباط با مراحل چاپ پرچم نیز نکاتی را به شما گوشزد کنیم.

مرحله اول: انتخاب نوع پرچم

در اولین مرحله از چاپ پرچم افراد شروع میکنند؛ که با انواع مختلف مدلهای پرچم آشنا شوند و برا ساس شرایط خود و سازمانشان مانند هزینه ای که میتوانند پر داخت کنند، جایی که قرار است پرچم در ان قرار گیرد و

مواردی از این قبیل به انتخاب پرچم مناسب خود بپردازند.

مرحله دوم: طراحی پرچم

در این مرحله پس از این که فرد با مدل های مختلف پرچم آشنا شد و مدل مورد نظرش را برای چاپ پرچم انتخاب کرد لازم هست که با کمک گرافیست هایی کاربلد به چاپ ظراحی پرچم مورد نظرش پرداخته شود. برای آماده سازی فایل برای چاپ می توانید نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شده است را مطالعه کنید.

مرحله سوم: انتخاب روش چاپ

در مرحله سوم پس از این که نوع پرچم مورد نظر انتخاب شد و آن پرچم نیز طراحی شد نیاز هست که افراد روش چاپ موزد نظر نسبت به شرایط خودشان را انتخاب کرده و به سفارش تعداد پرچمیب که مورد نیازشان هست؛ بپردازند؛ به این ترتیب افراد پرچم های مود نظرشان را سفارش داده و پس از گذشت یک مدت زمان مشخص آن ها را دریافت میکنند و برای بازار یابی برندشان از ان ها استفاده میکنند.

مرحله چهارم: انتخاب رنگ ریشه پرچم

سفارش پرچم با طرح دلخواه

انتخاب رنگ ریشه پرچم یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت ظاهری پرچم است. رنگ ریشه باید با رنگ پرچم و طرح چاپ شده بر روی آن هماهنگی داشته باشد تا جلوه ای زیبا و چشم نواز ایجاد کند.

در انتخاب رنگ ریشه پرچم، باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  • رنگ پرچم:رنگ ریشه باید با رنگ زمینه پرچم هماهنگی داشته باشد تا تضاد زیبایی ایجاد کند. به عنوان مثال، برای پرچم هایی با زمینه سفید، می توان از ریشه های رنگی تیره مانند مشکی، آبی یا قرمز استفاده کرد.
  • طرح چاپ شده بر روی پرچم: رنگ ریشه باید با طرح چاپ شده بر روی پرچم هماهنگی داشته باشد تا جلوه ای زیبا و چشم نواز ایجاد کند. به عنوان مثال، برای پرچم هایی با طرح گل، می توان از ریشه های رنگی روشن مانند سفید یا صورتی استفاده کرد.
  • هدف از استفاده از پرچم: اگر پرچم برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شود، بهتر است از رنگ های روشن و چشم نواز برای ریشه استفاده کرد تا توجه افراد را به خود جلب کند.

در نهایت، انتخاب رنگ ریشه پرچم یک امر سلیقه ای است و باید با توجه به عوامل ذکر شده و نظر شخصی انتخاب شود.

کلام آخر

چاپ بر روی پرچم یکی از روش‌های موثر برای انتقال پیام و ایجاد تبلیغات است. پرچم‌ها به دلیل ابعاد بزرگ و قابلیت مشاهده از فاصله دور، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل، چاپ بر روی پرچم می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر برای معرفی برندها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

در مجموع، چاپ بر روی پرچم یک روش موثر و مقرون به صرفه برای تبلیغات است که می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا به اهداف بازاریابی خود دست یابند. شما می توانید چاپ بر روی انواع پرچم را در مجموعه چاپی نیک سفارش دهید. ما در مجموعه چاپی نیک، از بهترین متریال چاپ و پارچه استفاده می کنیم، تا رضایت هرچه بیشتر مشتریان را کسب نماییم. برای اطلاعات بیشتر می توانید از بخش تماس با ما با پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *