بند گردن آویز

   بند گردن آویز یک تکه

   بند گردن آویز دو تکه

   بند گردن آویز سه تکه

   بند مدال

   چاپ ربان

چاپ روی لیوان

   چاپ روی لیوان سرامیکی

   چاپ روی لیوان دسته قلبی

   چاپ روی لیوان حرارتی

   چاپ روی لیوان سفالی

   چاپ روی لیوان شیشه ای

   چاپ روی زیر لیوانی

طرح برای چاپ روی ماگ، چند ایده ناب برای طرح چاپی روی ماگ

در این مقاله میخوانیم:

گاهی مواقع ممکن است شما دوست داشته باشید؛ یک طرح را روی یک ماگ چاپ کنید و در خانه از ان لذت ببرید و یا اینکه آن را به کسی هدیه بدهید. ممکن است نتوانید طرحی را پیدا کنید؛ که نسبت به آن حس خوبی داشته باشید وبتوانید ان را هدیه بدهید؛ به همین دلیل با توجه به موارد فوق تصمیم داریم در ادامه این مطلب از چاپی نیک چندین نوع طرح برای چاپ روی ماگ را به شما پیشنهاد بدهیم.

انواع طرح چاپ روی ماگ، چند پیشنهاد جذاب

این پیشنهادهای برای این است که، بتوانید خیلی راحت تر و با اعتماد به نفس بیشتر هدیه ای که تهیه کرده اید را به کسی که دوستش دارید؛ تقدیم کنید یا این که با حس بهتری از لیوانی که برای خود خریده اید و برای روی آن چاپ انجام داده اید؛ استفاده کنید.

1. چاپ روی ماگ با طرح عاشقانه

خیلی از مواقع قرار است یک ماگ را به عنوان هدیه به کسی بدهیم؛ که عشق زندگیمان، نامزدمان، همسران، دوست دختر و یا دوست پسرمان است؛ در این مواقع شما میتوانید از طرح هایی که در ادامه آمده اند برای چاپ روی ماگ استفاده کرده و یک هدیه دوست داشتنی و زیبا به عزیزتان بدهید این طرح می تواند برای انتقال بهتر حس دوست داشتن به فرد مورد نظر روی ماگ های دسته قلبی ما چاپ شود تا حس علاقه و عشق بیشتری در طرح آن بروز پیدا کند.

2. چاپ روی ماگ با طرح فانتزی

اگر خودتان یا کسی که قرار است به کمک یک ماگ چاپی او را سورپرایز کنید؛ از داستانهای خیالی و افسانه ای، وسایل بامزه و مواردی از این قبیل علاقه دارد؛ این قسمت برای شما تعبیه شده است؛ شما میتوانید در ادامه این قسمت زیبا ترین طرح ها را برای چاپ روی ماگ فامتزی پیدا کنید.

3. چاپ روی ماگ با طرح گل

احتمالا وقتی کسی که قرار است با داشتن یک ماگ زیبا سورپرایز شود؛ متولد فصل بهار باشد؛ از گل خوشش بیاید و یا در فصل بهار قرار باشد آن هدیه را بگیرد؛ اولین طرحی که برای چاپ روی ماگ به ذهن شما می رسد؛ طرح های گل گلی هستند؛ به همین دلیل در ادامه چندین طرف دلفریب گل برای چاپ روی ماگ قرار داده ایم؛ تا شما بتوانید آسان تر برای همچین کسی کادو تهیه کنید و سورپرایزش کنید.

همچنین میتونید برای چاپ این دسته از نمونه عکس های طرح ماگ از ماگ های سفالی ما که بسیار جذاب هستند کمک بگیرید تا تفاوت و خاص بودن ماگتون شگفت زدتون کنه!

4. چاپ روی ماگ با طرح انگیزشی

با توجه به این مسئله که تعداد زیادی از افراد صبح ها به میل کردن یک لیوان قهوه یا چایی میپردازند و روز خود را با یک ماگ آغاز میکنند؛ شما میتوانید به عنوان یک هدیه جذاب برای شخص مورد نظرتان به چاپ ماگ با طرح های انگیزشی بپردازید؛ تا او بتواند روز خوبی را آغاز کند و از آن لیوان برای ادامه روزش انگیزه بگیرد؛ در ادامه چندین طرح انگیزشی برای چاپ روی ماگ آورده ایم.

5. چاپ روی ماگ با طرح حرف اول اسم

یکی دیگر از انواع طرحهایی که زیاد برای ماگ های سورپرایزی وکادویی استفاده میشود؛ حرف اول اسم است؛ پس اگر تا به این قسمت ایده ای برای انجام چاپ روی ماگ هدیه ای تان پیدا نکرده اید؛ پیشنهاد میکنیم وقت را غنیمت بشمارید و یکی از طرح هایی که در ادامه آمده است را برای چاپ روی ماگ انتخاب کنید.

6. چاپ روی ماگ با طرح سینما

 

خیلی از افراد هستند که از فیلم های مختلف و به طور کلی صنت هنر هفتم؛ یا همان سینما خیلی خوششان می آید و به زبان عامیانه افراد فیلم بازی هستند؛ اگر شخص مورد نظر شما هم جزء چنین افرادی هست؛ در ادامه طرح های جالبی برای هدیه و چاپ روی ماگ مخصوص چنینی افرادی گرد هم آورده ایم.

این طرح های خاص سینمایی وقتی جلوه خاصی پیدا میکنند که اون هارو بتونید روی یک لیوان خاص چاپ کنید که پیشنهاد ما تو این زمینه چاپ اونها روی ماگ های حرارتی هست!

7. چاپ روی ماگ با طرح تبریک تولد

چاپ روی ماگ با طرح تبریک تولد یکی از محبوب ترین طرح های چاپ روی ماگ است. این طرح می تواند یک هدیه زیبا و ماندگار برای عزیزان شما باشد. ایده های طرح برای چاپ روی ماگ با طرح تبریک تولد در اینجا چند ایده برای طرح برای چاپ روی ماگ با طرح تبریک تولد آورده شده است:

  • طرح های ساده و کلاسیک: این طرح ها شامل متن تبریک تولد، گل، ستاره، قلب و سایر طرح های ساده و کلاسیک هستند. این طرح ها برای افراد با سلیقه های مختلف مناسب هستند.
  • طرح های فانتزی و کارتونی: این طرح ها شامل شخصیت های کارتونی محبوب، حیوانات و سایر طرح های فانتزی هستند. این طرح ها برای کودکان و نوجوانان مناسب هستند.
  • طرح های شخصی: این طرح ها شامل عکس، نام، تاریخ تولد و سایر اطلاعات شخصی فرد مورد نظر هستند. این طرح ها هدیه ای خاص و منحصر به فرد هستند.

انتخاب طرح مناسب تولد چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟

برای انتخاب طرح مناسب برای چاپ روی ماگ با طرح تبریک تولد، باید به عوامل مختلفی توجه کنید، از جمله:

  1. سلیقه فرد مورد نظر: در ابتدا باید به سلیقه فرد مورد نظر خود فکر کنید. آیا او طرح های ساده و کلاسیک را ترجیح می دهد یا طرح های فانتزی و کارتونی را؟
  2. سن فرد مورد نظر: اگر فرد مورد نظر شما کودک یا نوجوان است، بهتر است از طرح های فانتزی و کارتونی استفاده کنید.
  3. مناسبت تولد: اگر می خواهید ماگ را برای یک مناسبت خاص مانند تولد 18 سالگی یا تولد 25 سالگی سفارش دهید، می توانید از طرح های مرتبط با آن مناسبت استفاده کنید.

کلام آخر

همانطور که میدانید؛ ماگ ها بهترین و دم دست ترین کادو هایی هستند که میتوانند به عنوان هدیه تولد انتخاب شوند؛ به همین دلیل در اخرین قسمت این مقاله، یعنی این جا؛ چندین طرح چاپ روی ماگ به سبک تبریک تولد را برای شما به ارمغان اورده ایم.برای چاپ این طرح بهتره میتونید از ماگ های سرامیکی ما استفاده کنید که بسیار ساده و شیک هستند اما اصلا نگران سادگی اون نباشید چون ما برای اون هم پیشنهاد زیر لیوانی با طرح های جذاب رو میدیم تا با ترکیب این دو محصول بتونید یه هدیه خاص رو تقدیم دوستان و عزیزاتون کنید.

سوالات متداول

در ادامه به چند سوال پرتکرار شما کاربران را درباره طرح های روی ماگ پاسخ داده ایم.

چگونه می توان طرح را برای چاپ روی ماگ آماده کرد؟

طرح چاپ روی ماگ باید در قالب فایل های با فرمت های JPEG، PNG یا TIFF باشد. همچنین باید دارای کیفیت بالایی باشد و حداقل 300 dpi باشد.

هزینه چاپ طرح روی ماگ چقدر است؟

هزینه چاپ طرح روی ماگ به عوامل مختلفی از جمله نوع طرح، جنس ماگ، اندازه ماگ و تعداد ماگ های سفارش داده شده بستگی دارد.

بهترین نوع ماگ برای چاپ طرح چیست؟

بهترین نوع ماگ برای چاپ طرح، ماگ های سرامیکی سفید هستند. این ماگ ها به دلیل سطح صاف و صیقلی خود، برای چاپ طرح های مختلف بسیار مناسب هستند.

چه نوع چاپی برای چاپ روی ماگ استفاده می شود؟

معمولاً از چاپ سابلیمیشن برای چاپ روی ماگ استفاده می شود. در این روش، طرح مورد نظر با حرارت روی سطح ماگ منتقل می شود.

چگونه می توان از ماندگاری طرح چاپ روی ماگ اطمینان حاصل کرد؟

برای ماندگاری بیشتر طرح چاپ روی ماگ، باید از ماگ در برابر شستشوی زیاد با آب داغ و مواد شوینده قوی محافظت کرد. همچنین باید از قرار دادن ماگ در معرض نور مستقیم خورشید و حرارت زیاد خودداری کرد.

اشتراک گذاری این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *