بند گردن آویز

   بند گردن آویز یک تکه

   بند گردن آویز دو تکه

   بند گردن آویز سه تکه

   بند مدال

   چاپ ربان

چاپ روی لیوان

   چاپ روی لیوان سرامیکی

   چاپ روی لیوان دسته قلبی

   چاپ روی لیوان حرارتی

   چاپ روی لیوان سفالی

   چاپ روی لیوان شیشه ای

   چاپ روی زیر لیوانی

چاپ عکس طرح دلخواه روی انواع لیوان

در این مقاله میخوانیم:

امروزه تنوع لوازم و ظروف آشپزخانه بسیار افزایش پیدا کرده است و کمپانی های بسیاری اقدام به طراحی ظروف منحصر به فردی می زنند تا آن‌ها را برای مشتریان و کاربران خود جذاب تر کنند.

با پیشرفت ابزارآلات چاپ، شما هم این فرصت را دارید تا طرح ها و دیزاین های مورد علاقه خود را بر روی ظروفی مانند لیوان ها پیاده سازی کنید و آن‌ها را برای خود شخصی سازی نمایید.

لیوان ها از جمله ظروفی هستند که به صورت متداول از آن‌ها استفاده می کنیم و از صبح تا زمانی که به تخت خواب برویم، نوشیدنی هایی مانند آب، چای، دم‌نوش و غیره را صرف می کنیم. بنابراین لیوان ها می توانند نقش مهمی در ظروف آشپزخانه داشته باشند؛ هر چند استفاده از این ظروف محدود به آشپزخانه نمی شود و در بسیاری از مراسم های مذهبی و سنتی نیز از لیوان های کاغذی برای شربت و یا چای استفاده می شود.

بسته به نوع استفاده این امکان را دارید تا طرح ها و نقش های منحصر به فردی را بر روی لیوان ها چاپ کنید، برای این کار می توانید از هر رنگ و نقشی استفاده کنید و بر روی لیوان های مختلف چاپ کنید. در ادامه این راهنما قصد داریم به بررسی انواع چاپ لیوان بپردازیم و با روش های مختلف این فرآیند آشنا شویم.

چاپ عکس طرح دلخواه روی انواع لیوان
چاپ عکس طرح دلخواه روی انواع لیوان

چاپ روی لیوان چگونه است؟

حتماً تا به حال افراد بسیاری را دیده اید که عکس های خانوادگی و یا تصاویر مورد علاقه خود را بر روی لیوان هایی که در طول روز استفاده می کنند، چاپ می کنند و هر روز با لذت از آن‌ها استفاده می کنند. ممکن است برای شما نیز این سؤال مطرح شده باشد که چاپ روی لیوان چگونه است و آیا طرح های چاپ شده بر روی لیوان ها پس از شستشوی مکرر آن‌ها به سرعت پاک می شوند یا خیر؟

برای پاسخ به این سؤال باید در نظر داشته باشید که اگرچه انواع چاپ لیوان بسته به جنس لیوان و متغیرهای دیگر می تواند با یکدیگر تفاوت داشته باشد؛ اما در حالت کلی اگر فرآیند چاپ بر روی لیوان توسط متخصصین انجام بگیرد، طرح چاپ شده به مدت طولانی تمیز و سالم خواهد ماند و امکان از بین رفتن و پاک شدن آن کم خواهد بود.

برای آن که بتوانید تصاویر مورد علاقه خود را بر روی لیوان خود چاپ کنید ابتدا باید یک لیوان برای چاپ در نظر بگیرید و بررسی کنید که می خواهید بر روی چه متریالی این فرآیند را انجام دهید. فرآیند چاپ رو لیوان کاغذی با فرآیند چاپ روی لیوان چینی و یا انواع دیگر لیوان ها در مواردی مانند جوهرهای مورد نیاز برای چاپ، روش و دستگاه مورد نیاز برای چاپ و زمان و حرارت تفاوت دارند.

با این حال، فرقی نمی کند که لیوان مورد نظر شما شیشه ای باشد یا کاغذی، امکان چاپ طرح بر روی انواع لیوان ها وجود دارد اما نحوه چاپ لیوان ها تفاوت هایی دارد که در ادامه به آن‌ها می پردازیم.

روش های مختلف چاپ طرح دلخواه بر روی لیوان

روش چاپ سابلیمیشن یکی از روش های چاپ روی لیوان که با استفاده از آن می توانید در کمترین زمان و بالاترین کیفیت، طرح مورد نظر خود را بر روی لیوان خود چاپ کنید. چاپ سابلیمیشن یک روش جدید و کارآمد برای چاپ طرح بر روی انواع متریال مانند پارچه، شیشه، کاغذ، سرامیک و غیره است. شما می توانید هر طرح و رنگی که می خواهید را با استفاده از روش سابلیمیشن بر روی متریال مورد نظر خود چاپ کنید.

دستگاه چاپ سابلیمیشن دارای یک پرینتر مخصوص است و طرح شما توسط جوهر و کاغذ مخصوص سابلیمیشن بر روی لیوان انتقال پیدا می کند. کیفیت و دقت چاپ طرح هایی که به این روش انجام می شوند بسیار بالا خواهد بود و نتیجه رضایت بخشی را به همراه خواهد داشت.

با این حال، روش سابلیمیشن تنها روش چاپ نیست و امروزه روش های بسیاری از جمله چاپ سیلک اسکرین، چاپ تامپو، چاپ افست، چاپ ترمرگرافی، چاپ ایچینگ، چاپ فلکسو، چاپ سابلیمیشن و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. پیشنهاد می کنیم انتخاب بهترین روش چاپ را به متخصصین این صنعت بسپارید تا بتوانید طرحی با کیفیت و بی نظیر را در اختیار داشته باشید.

چاپ عکس طرح دلخواه روی انواع لیوان
چاپ عکس طرح دلخواه روی انواع لیوان

انتخاب بهترین طرح برای چاپ روی لیوان

انتخاب طرح برای چاپ روی لیوان ممکن است در ابتدا کمی چالش بر انگیز به نظر بیاید، درواقع شما می خواهید به صورت روزمره از لیوان خود استفاده کنید و از همین رو انتخاب یک طرح مناسب یک موضوع کلیدی است.

فرقی نمی کند که بخواهید از لیوان خود برای مصرف شخصی استفاده کنید، آن را به عنوان یک هدیه ارزشمند برای عزیزان خود در نظر بگیرید و یا برای استفاده های تبلیغاتی برند خود از آن بهره مند شوید؛ در هر صورت بهتر است طرح چاپی را با دقت انتخاب کنید تا پس از مدتی از آن خسته نشوید و از هزینه های اضافی پرهیز کنید.

شما می توانید از عکس های دو نفره و یا خانوادگی خود به عنوان عکس برای چاپ روی لیوان استفاده کنید. چاپ عکس عزیزان و افراد خانواده یکی از رایج ترین روش ها برای نشان داده عشق و علاقه به آن‌ها می باشد و می توانید آن را به عنوان یک هدیه ارزشمند در نظر بگیرید.

در صورتی که قصد دارید از لیوان خود به صورت مکرر استفاده کنید ما به شما چاپ روی لیوان چینی ، شیشه ای و یا سفالی را پیشنهاد می دهیم، زیرا طرح چاپ شده بر روی این لیوان ها معمولاً جذاب تر و برجسته تر به نظر می رسد.

چاپ روی لیوان برای تولد نیز می تواند به عنوان یک هدیه ارزنده در نظر گرفته شود. شما می توانید تصاویر خانوادگی و یا دوستانه خود را بر روی یک لیوان چاپ کنید و از آن به عنوان یک هدیه ارزشمند استفاده کنید و به عزیزانتان ارائه دهید. چاپ روی لیوان برای تولد امروزه تبدیل به یکی از رایج ترین و ارزنده ترین هدیه های تولد در بین افراد شده است که می تواند یک یادگاری دل‌نشین نیز به شمار بیاید.

اشتراک گذاری این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *